Håbo Rotaryklubb

Välkommen till Håbo Rotaryklubbs hemsida!

Rotary – Mångfald, personlig utveckling, socialt engagemang och internationellt nätverk!

I Rotarys nätverk kan du som medlem utvecklas som individ och samtidigt knyta värdefulla kontakter nationellt och internationellt. Rotaryklubbar har frukost-, lunch- eller kvällsmöte varje vecka med ett aktuellt föredrag, vilket ökar medlemmarnas samhälls- och allmänkunskap. Totalt arrangerar svenska rotaryklubbar cirka 26 000 föredrag årligen. Vi i Håbo Rotaryklubb träffas varje måndag för trevligt mingel, god lunch och intressanta föredrag. Ämnen för föredragen varierar väldigt och avspeglar både vad som sker i vår omvärld och våra medlemmars intressen. Vill du veta mer om detta är något för dig? Kontakta någon av våra medlemmar, anmäl intresse genom vår Facebooksida via länken uppe till vänster eller maila oss på habo@rotary.se, så bjuder vi gärna med dig som gäst. Du som redan är rotarian kan anmäla dig som gäst till via vår kalender här på hemsidan. Välkommen!